Asiakasviesti

Tällä viestillä voit turvallisesti verkkopankkitunnuksiasi käyttäen ilmoittaa meille mm. uudet yhteystietosi tai vastatilitietosi, tehdä muutospyyntöjä, antaa tilisiirtotoimeksiantoja ja lähettää muita viestejä. Lainoihin liittyvät muutospyynnöt pyydämme tekemään Lainan muutoshakemus -lomakkeella.

Kaikki punaisella tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia tietoja. Tunnistaudu lopuksi pankkitunnuksilla.


 

Palvelemme poikkeuksellisesti heinäkuussa

Heinäkuun aikana keskitymme ensisijaisesti nykyisten asiakkaittemme laina-, asuntokauppa- ja talletusasioihin. Esimerkiksi uusien lainahakemusten käsittely ja yhteydenottomme kestävät selvästi tavallista pidempään. Uusien asiakkaiden palveleminen palautuu täysipainoiseksi jälleen elokuun alussa.

Syynä poikkeustoimiin on se, että valmistaudumme mittavan tietotekniikkauudistuksen läpiviemiseen. Hypo ottaa uuden pankkijärjestelmän käyttöön vaiheittain vuosina 2021–2022.