Saavutettavuutta koskevat lain vaatimukset astuivat yksityisen sektorin verkkopalvelujen, kuten verkkosivut ja verkkopankki, osalta voimaan 1.1.2021 ja mobiilisovellusten osalta 23.6.2021. Saavutettavuuden huomioiminen on osa nykyistä digitaalisten palvelujemme kehitystyötä ja havaittuja puutteita korjataan osana sivuston ylläpito- ja kehittämistyötä. Teemme parhaillamme työtä näiden palvelujen saavutettavuuden parantamiseksi. Lisätietoja siirtymäajoista on saatavilla Aluehallintoviraston sivuilla. Tämä saavutettavuusseloste koskee Hypoteekkiyhdistyksen palvelua Hypo Mobiilipankki. Seloste on päivitetty 8.6.2021.  

Vaatimustenmukaisuus

Ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio on tarkistanut palvelun saavutettavuuden WCAG 2.1 AA-tason vaatimuksia vastaan toukokuussa 2021 ja siinä on todettu, että Hypo Mobiilipankki vastaa WCAG 2.1 AA-tason vaatimuksia.

Palautteet ja yhteystiedot  

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, ota yhteyttä meihin, jotta voimme sopia tietojen toimittamisesta Sinulle sopivalla tavalla. Voit myös jättää palautetta ja saavutettavuuteen liittyviä kysymyksiä osoitteessa saavutettavuuspalaute@hypo.fi.

Valvontaviranomainen

Mikäli et ole tyytyväinen saavutettavuuspalautteeseen saamaasi vastaukseen, voit tehdä sivustosta ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla annetaan tarkemmat ohjeet, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.  

Valvontaviranomaisen yhteystiedot   

Etelä-Suomen aluehallintovirasto  

Saavutettavuuden valvonnan yksikkö  

www.saavutettavuusvaatimukset.fi  

saavutettavuus@avi.fi